TB-303 Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 đ Har varit medlem i Prosoniqs forum i över ett Ă„r nu, frĂ„n starten dĂ„ ryktet om deras slĂ€pp av nya version började.. Men inget hĂ€nder! đ Och nyligen tog de vĂ€ck OV3 frĂ„n produktsidan ocksĂ„(?). đ NĂ„gon som vet mer Ă€n jag, om jag missat nĂ„got? Vet ni ocksĂ„ eventuella demoljud och tillgĂ€nglighet samt pris? đ Vore schysst...
Tilly Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Jadu det Ă€r en bra frĂ„ga! Jag har oxĂ„ gĂ„tt runt och vĂ€ntat pĂ„ version 3... Det sades ju att den skulle slĂ€ppas i Mars 2005. Men det ser ut som en försening. Har hört lite demo ljud faktiskt, pĂ„ deras hemsida hade dom x antal mp3's med ljud.. LĂ€t vĂ€ldigt bra faktiskt, dock inte sĂ„ vĂ€rst mĂ„nga nyheter, tyckte den lĂ€t ungefĂ€r som version 2.. Men vi fĂ„r vĂ€nta och se, jag hoppas verkligen som slĂ€pper den för det ska tydligen finnas oĂ€ndligt mĂ„nga fĂ€rdiga presets för oss som inte orkar jobba fram nya đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.