Jump to content
Annons

Min andra singel, vad tycker ni?


iwanttobreakfree

Recommended Posts

Valde att köra en helt annan stil Àn vad jag brukar göra, nÀmligen trap/hip hop.

Brukar vanligen köra pÄ pop/soul, skulle vara trevligt med lite feedback. Vad bör jag tÀnka pÄ? Vad saknas och vad Àr bra?

https://www.youtube.com/watch?v=sqRFgrC34no

Vad tycker ni?

Har Àven gjort lyrics videon sjÀlv.

Redigerat av iwanttobreakfree
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Riktigt bra, nÄgot jag skulle kunna tÀnka mig att lyssna pÄ helt klart. Vet inte vad som skulle ha kunnat gjorts annorlunda, det Àr ju trots allt din lÄt och det lÄter som att du lyckats fÄ fram den som du ville. Mer sÄnt!

Tack sÄ hemskt mycket!!

KÀnner nÀstan att jag börjar hitta min stil nu..

sjöng ju rock engĂ„ng i tiden och dĂ„ tyckte mĂ„nga hĂ€r att jag var hopplös, men en fisk kan ju inte klĂ€ttra pĂ„ ett trĂ€d, handlar om att hitta rĂ€tt 😆

  • Gilla 1
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Inte alls illa. Inte min typ av musik men fick bara tanken om djup bas i bakgrunden i lÄten, dock ej genomgÄende men pÄ rÀtt stÀllen. Kanske en aaanigens mer tryck/back vocals pÄ Mother fuckin' headshot! !

Keep up the good work matey!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Inte alls illa. Inte min typ av musik men fick bara tanken om djup bas i bakgrunden i lĂ„ten, dock ej genomgĂ„ende men pĂ„ rĂ€tt stĂ€llen. Kanske en aaanigens mer tryck/back vocals pĂ„ Mother fuckin' headshot! ! ïżœïżœïżœïżœïżœïżœ

Keep up the good work matey!

Tack sÄ mycket! Nej inte heller min egentligen, men alltid kul att testa pÄ nÄgot nytt:)

Jo det tyckte jag ocksÄ, men nÀr vi vÀl prövade att lÀgga till vocals dÀr för att fÄ ett tryck lÀt det sÀmre enligt mig.

Men det Àr ju en smaksak

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...