Jump to content
Annons

Det bästa sen pianoslipsen!


spandaux (oregistrerad)

Recommended Posts

spandaux (oregistrerad)

vpm01.jpg

Jag har sett ganska många saker med klaviatur som motiv men detta var dock väldigt innovativt.. Borde nog göra ett liknande par brallor.

Redigerat av spandaux
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hmmm, om tanten skaffar ett par såna så kan det bli svårt att låta bli att 'spela' 😲

Håkan

Nu kan jag inte låta bli att associera till danska språket. Säg aldrig till en dansk att du lovar att "spela av en låt" (som vissa säger) åt honom (att kopiera en låt, alltså) för det betyder att onanera...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, om tanten skaffar ett par såna så kan det bli svårt att låta bli att 'spela'  🙂

Håkan

Tanten.. 😉

Gosh vad jag är ... ung.. 😲

Tja, hon kallar ju mig för sin gubbe, så då är hon ju min tant fast att hon är 12 år yngre. Hade varit lättare om vi varit gifta, då kunde jag skrivit frugan. 🙂

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, om tanten skaffar ett par såna så kan det bli svårt att låta bli att 'spela'  😲

Håkan

Nu kan jag inte låta bli att associera till danska språket. Säg aldrig till en dansk att du lovar att "spela av en låt" (som vissa säger) åt honom (att kopiera en låt, alltså) för det betyder att onanera...

Kan ju vara bra att veta så det inte uppstår några fadäser. 😉

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

spandaux (oregistrerad)
Oj! Sådana där tangentstrumpor har funnits åtminstone sedan 1920-talet men jag håller med dig -- jag gillar dem också. 🙂

Har aldrig stött på något liknande och jag är ändå ganska inne på 20-talets färg, form och design. Har du något att hänvisa till här på nätet? Hittar ingen själv. Jag är grymt nyfiken på hur det kan ha undgått mig..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, tant blir en del väldigt tidigt.... (liksom gubbe). Själv ser jag det mer som stilen och sättet att vara, inte så mycket åldern.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...