Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag har gjort musik i ca 2 Är nu och har fÄtt mina lÄtar av att lÄta rÀtt bra.

AnvÀnder mig av Ableton Live 9 och gör all slags musik inom EDM.

Om ni Àr seriösa och vill samarbeta sÄ kontakta mig pÄ soundcloud eller hÀr.

Det gör sjĂ€lvklart inte ngt om man har olika program för det funkar att samarbeta andĂ„. 🙂

HĂ€r har ni min soundcloud:

• 1 mĂ„nad senare...
Annons
Postat

Tjabba 🙂 Letar efter nĂ„gon att göra house med och gillade dina lĂ„tar. har spelat gitarr i sĂ€kert 15 Ă„r och vart med i olika band.Men har under tiden skrivit egna lĂ„tar och melodier som jag ville göra nĂ„tt med sĂ„ började med fl studio för typ 2 mĂ„nader sen. mĂ€rkte att det var riktigt kul och sitter i timmar varje dag och kĂ€nner att detta skulle jag kunna satsa pĂ„.

eftersom det va nyligen jag började sĂ„ har jag bara ofĂ€rdiga grejjer som jag jobbar med fortfarande men kan ju alltid skicka över nĂ„tt smakprov. Min starka sida Ă€r melodier som jag Ă€ven tycker Ă€r viktigast, droppen kĂ€nner jag att dĂ€r skulle jag behöva nĂ„gon som kan kompletera mig och du hade riktigt skyssta ideer. sĂ„ vill du kanske testa att göra nĂ„tt ihop sĂ„ hade det vart kul. hade fint 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.