EmilK Postat 27 mars 2015 Postat 27 mars 2015 Hej! Jag har gjort musik i ca 2 Ă„r nu och har fĂ„tt mina lĂ„tar av att lĂ„ta rĂ€tt bra. AnvĂ€nder mig av Ableton Live 9 och gör all slags musik inom EDM. Om ni Ă€r seriösa och vill samarbeta sĂ„ kontakta mig pĂ„ soundcloud eller hĂ€r. Det gör sjĂ€lvklart inte ngt om man har olika program för det funkar att samarbeta andĂ„. đ HĂ€r har ni min soundcloud:
Dee Dee Postat 3 maj 2015 Postat 3 maj 2015 Tjabba đ Letar efter nĂ„gon att göra house med och gillade dina lĂ„tar. har spelat gitarr i sĂ€kert 15 Ă„r och vart med i olika band.Men har under tiden skrivit egna lĂ„tar och melodier som jag ville göra nĂ„tt med sĂ„ började med fl studio för typ 2 mĂ„nader sen. mĂ€rkte att det var riktigt kul och sitter i timmar varje dag och kĂ€nner att detta skulle jag kunna satsa pĂ„. eftersom det va nyligen jag började sĂ„ har jag bara ofĂ€rdiga grejjer som jag jobbar med fortfarande men kan ju alltid skicka över nĂ„tt smakprov. Min starka sida Ă€r melodier som jag Ă€ven tycker Ă€r viktigast, droppen kĂ€nner jag att dĂ€r skulle jag behöva nĂ„gon som kan kompletera mig och du hade riktigt skyssta ideer. sĂ„ vill du kanske testa att göra nĂ„tt ihop sĂ„ hade det vart kul. hade fint đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.