Jump to content
Annons

WhoIsRufus

WhoIsRufus (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Rufus hÀr, har egentligen kanske ett annat namn och gör kanske egentligen lite annan typ av musik.

Gör ett nytt projekt under pseudonymet rufus, typ tropical house kan man vÀl kalla det. La precis ut första lÄten utan nÄn riktig push. vore kul om ni lyssnade!

https://soundcloud.com/whoisrufus/vive-la-vie

R

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej och vÀlkommen hit!

Inte riktigt min genre men jag hör inga konstigheter. LĂ„ter luftigt och lĂ€tt tycker jag. Bra balans i sĂ„ng komp. Kompet bjuder pĂ„ nĂ„gra smĂ„ överraskningar Ă€ven om det kanske kĂ€nns lite vĂ€l "safe" i mina öron. Men jag antar att syftet varit att göra en hit snarare Ă€n ett konstnĂ€rligt stycke. Vilket ju i sig Ă€r ett konst stycke att lyckas med. Tor du Ă€r pĂ„ vĂ€g med att skapa en hit hĂ€r. 😉

Tycker att det Àr en ganska bra lÄt i en genre jag inte vanligtvis lyssnar pÄ, sÄ det Àr vÀl ett bra betyg ÀndÄ?

Redigerat av k9
Postat

Tack! 🙂 o tack för att du lyssnade!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.