Jump to content
Annons

Grammy Awards 2015 - TV, om, när och var?


KillwithSkill

Recommended Posts

Tja!

Trodde jag skulle få se Grammy Awards 2015 på TV i natt men inte fan var det nån kanal som sände. Och nån webbTV fanns det heller inte. Bara en massa runt omkring. Hade ju velat sett det. Dels för att AC/DC ställe ett skåp ochg öppnade galan. Samt att ELO framförde live.

Nu finns det ju att hitta en del klipp på nätet. Men jag vill ju sitta i soffan med popcorn och bötta stereon. Helst glo på HD oxå.

Nån som vet om det kommer visat på svensk tv framöver/det närmaste?

Här har ni AC/DC

https://www.youtube.com/watch?v=A1tIK1jj2hE

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Haha, går inte att låta bli att smålé när rökrockarna AC/DC tvingar tanter och gubbar i aftonklänning och smoking att stå upp i salongen och krystat klappa på 1 o 3 😄

Grammy-galan har egentligen aldrig riktigt blivit poppis att sända här. Säkert pga tidsskillnaden men även för att den har liten inverkan här. Är liksom på andra sidan jorden.

Ibland får jag faktiskt en känsla av att den riktiga Grammy-galan blir liksom så 'på riktigt' eller vad man ska säga. Vi härmar ju Grammy-galan, kör en egen liten svensk "Grammis-galan". T.o.m. namnet bara är nån bokstav off. Om den 'riktiga' galan får för stor plats i media, så ... ja .. Grammis-galan kan förlora status, typ.

Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns på fulmarknaden i HD att ladda ner. Ikväll blir det nån pilsner och AC/DC på böttvolym i apple-tv'n och ut till fetstereon!

Och som en parentes i detta... Fy helvete vilket bra sound dom har. Angus stärkare måste ju dra en 200 ampere 😄

Jävlar vilken gain & topboost! 😎

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, går inte att låta bli att smålé när rökrockarna AC/DC tvingar tanter och gubbar i aftonklänning och smoking att stå upp i salongen och krystat klappa på 1 o 3 😄

Grammy-galan har egentligen aldrig riktigt blivit poppis att sända här. Säkert pga tidsskillnaden men även för att den har liten inverkan här. Är liksom på andra sidan jorden.

Ibland får jag faktiskt en känsla av att den riktiga Grammy-galan blir liksom så 'på riktigt' eller vad man ska säga. Vi härmar ju Grammy-galan, kör en egen liten svensk "Grammis-galan". T.o.m. namnet bara är nån bokstav off. Om den 'riktiga' galan får för stor plats i media, så ... ja .. Grammis-galan kan förlora status, typ.z

Ac/DC är väl gubbar själva? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...