Jump to content
Annons

Djablos Traktor DJ Studio Dogma Series


djablo

Recommended Posts

  • 3 veckor senare...
Annons
  • 3 veckor senare...
Microlab (oregistrerad)

Skickade just ett email till dig med en lÀnk till Lab Report 01.

En rĂ€tt schysst technomix (med lĂ„tar av Crash Dance) pĂ„ strax under 11 minuter. 😉

/JT

________________________________

www.microlabstudios.cjb.net

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

LÄter intressant det hÀr. Har gÄtt och funderat pÄ att prova Traktor DJ ett tag men aldrig fÄtt arslet ur vagnen, sÄ att sÀga. Har ingen erfarenhet av att dj:a över huvud taget, men sÄ svÄrt kan det vÀl inte vara? =P

NÄgot som förresten vore intressant Àr att göra nÄgot liknande fast med allas halvfÀrdiga Ättataktersloopar som ligger och skrÀpar pÄ hÄrddisken. Om man klipper ner allt till mindre bitar, loopar dem och mixar borde det ju bli nÄgot av det, inte sant?

Hsh, ska lyssna pÄ era mixar och prova Traktor-demot, sÄ kanske jag ger mig pÄ det hÀr ocksÄ sÄ smÄningom

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 6 mĂ„nader senare...

royen: Kika pÄ programmet "ableton live", det Àr i princip precis vad du frÄgar efter!

och en sak till, som dj mÄste jag sÀga, "sÄ svÄrt kan det ju inte vara", ska vi mixa ikapp? :-P

Till trÄdskaparen:

Mixar inte via dator, men forstod inte riktigt vad det hela gick ut pÄ, ingen förlyssning, ingen queŽning... sÄ? Àr du ute efter en sÀnka lÄt ett höja lÄt tvÄ, eller vad Àr utmaningen? kopplade inte riktigt poÀngen...

ta istÀllet nÄtt som "vem som kan hÄlla tvÄ lÄtar i takt lÀngst", utan att anvÀnda BPM-hjÀlpmedel... Àr ingen bra tÀvlig ioförsig det heller... Àsch, fan... va inget...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...