LDB Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Det var första gÄngen jag deltog i festivalen. Första gÄngen jag deltog i en sÄdan grej överhuvudtaget. Och det tyckte jag var jÀkligt roligt! Undrar om nÄgon vet andra festival (eller portaler om sÄdant) som görs pÄ internet pÄ det sÀttet?
slaptap Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Det var första gĂ„ngen jag deltog i festivalen. Första gĂ„ngen jag deltog i en sĂ„dan grej överhuvudtaget. Och det tyckte jag var jĂ€kligt roligt! HĂ„ller med fullstĂ€ndigt. Dessutom var det enormt givande att prova en ny infallvinkel. Hakar pĂ„ din frĂ„ga. đ
Pluffo Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Det Àr ju bara för att pusha hÄrt för att en ny festival kommer igÄng omgÄende.
Lundin Postat 11 april 2005 Postat 11 april 2005 Det Ă€r ju bara för att pusha hĂ„rt för att en ny festival kommer igĂ„ng omgĂ„ende. Precis!! för det finns inget annat stĂ€lle Ă€n Studioforum att hĂ€nga pĂ„ đČ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.