Johanberg Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Hallå ärade musiker! Är det någon som sitter med ritningar på några schyssta fancy studiomöbler. Som kommer göra att musiken blir myycket bättre i hemmastudion? Jag kan med snickeriet, men har dålig inspiration för ändamålet.
Johanberg Postat 28 januari 2014 Trådstartare Postat 28 januari 2014 (redigerat) Fan va otydlig jag är: Feature: - En skiva under för klaviaturet, på medar. - Gärna den klassiska böjda formen, av både dom praktiska anledningarna och det estetiska. - Enmans - Max behov av 1st 19"rack (19" right?) - Mittbredd för 2st 24" skärmar - Monterbart (för att överhuvudtaget få in det från garaget in till studiorummet) Jag vill bygga själv, för att få ett flådigare (och mer välspelande) studiobord, än dessa man kan köpa för 2-3k. Redigerat 28 januari 2014 av Johanberg
Meidenberg (oregistrerad) Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Jag tror jag har kvar ritningar på mitt egna hemmaknåpade bord, om inte så kan jag säkert trolla fram dom igen. https://www.studio.se/index.php/topic/100964-hemstudiobygge-skynda-langsamt/page__hl__skynda Måste fota av det ordentligt någon gång, behöver vidvinkelsobjektiv för att få med hela... Annars är det väl bara ta fram penna och papper och designa ett eget, brukar bli bäst så 🙂
Meidenberg (oregistrerad) Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Såg din andra post nu, då blir det bordet lite knivigare. Går dock att skruva isär 🙂
Johanberg Postat 28 januari 2014 Trådstartare Postat 28 januari 2014 Exakt ditt bord vill jag bygga! Smakfullt!
Johanberg Postat 28 januari 2014 Trådstartare Postat 28 januari 2014 (redigerat) Du har dessutom fått till den "fancy" snygga (och praktiska) vinklingen, men behållit det rakt i bakkant. Redigerat 28 januari 2014 av Johanberg
Meidenberg (oregistrerad) Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 On 2014-01-28 at 23:01 sa Johanberg: Exakt ditt bord vill jag bygga! Smakfullt! Tack! stabilt som fan! On 2014-01-28 at 23:03 sa Johanberg: Du har dessutom fått till den "fancy" snygga (och praktiska) vinklingen, men behållit det rakt i bakkant. Jag slopade dock den detaljen när jag insåg att jag ändå inte kommer ha den mot en vägg 🙂 Skickar PM
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.