FuJiSuN Postat 25 mars 2005 Postat 25 mars 2005 Undrar om nån har en aning. JAg sitter o stirrar på en midi/usb kabeö med en lila låda mitt i o undrar om den kan ha något med saken o göra. 🙂 Har för mig att det följde med nån installations-cd också med den. Är mycket tacksam för hjälp, då dett har bkymrat min reptilhjärna i månader.
denton (oregistrerad) Postat 25 mars 2005 Postat 25 mars 2005 Vilken Roland VS-18.. har du, jag har en 1824 och jag tror inte att du kan skicka något vi kabeln. Det lättaste är nog att bränna det på en cd i portan för att sedan föra över det til datorn man ska kunna exportera bara vissa spår till wav, har inte gjort det själv men har läst om det i manualen.
FuJiSuN Postat 26 mars 2005 Trådstartare Postat 26 mars 2005 Jag har en 1824. Det är det jag gjort hittills. tänkte bara om man kunde skicka låtar utan att bränna skivor. MEn men..då får det funka.. Tack för hjälpen Denton!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.