albin51 Postat 9 juli 2013 Dela Postat 9 juli 2013 Hej! Jag Ă€r troligtvis helt nollad. Men jag kan inte klicka fram klaviaturen piano roll i playlist. Har fungerat tidigare sĂ„ jag har nog lyckats trycka pĂ„ nĂ„got som jag inte skulle đ Jag Ă€r en total nybörjare:) AnvĂ€nder Fl Studio 11. bifogar en fil.. Tacksam för hjĂ€lp đ ps klickar pĂ„ klaviaturknapen men inget hĂ€nder. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
albin51 Postat 10 juli 2013 TrĂ„dstartare Dela Postat 10 juli 2013 Hej! Jag Ă€r troligtvis helt nollad. Men jag kan inte klicka fram klaviaturen piano roll i playlist. Har fungerat tidigare sĂ„ jag har nog lyckats trycka pĂ„ nĂ„got som jag inte skulle đ Jag Ă€r en total nybörjare:) AnvĂ€nder Fl Studio 11. bifogar en fil.. Tacksam för hjĂ€lp đ ps klickar pĂ„ klaviaturknapen men inget hĂ€nder. SkĂ€ms. Har hittat felet đđł Jag var nollad... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Fexell Postat 18 juli 2013 Dela Postat 18 juli 2013 Klassiker! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.