JJRockford: Vi har tänkt på lite olika alternativ för detta. Ett sätt är att helt enkelt marknadsföra alla med risk för att det blir lite grötigt, men alla kommer synas på tex spårvagnar i en hel vecka. Det kommer fortfarande generera mycket mer folk än en egen kampanj för 5000kr. Alternativ 2 är att en spotifylista marknadsförs, lite på samma sätt som ett album. I listan finns endast dessa 15 artister. 20.000 respektive 80.000kr i annonsering räcker till långt många fler lyssningar per artist än en egen kampanj för 2000. Gillar lyssnarna låtarna kommer de sedan spara just de artisterna.
FNG: Inte så svårt. Vi tjänar pengar då en del av pengarna går till oss som sätter ihop allt. Vi är tre stycken så det blir ju inte jättemycket, men mest kul att få det i rullning. Men man kan enkelt bevisa utgifterna man lagt på annonsering, bara visa hur mycket pengar som dragits. Spårvagnsreklam ligger ungefär på 80.000 för en vecka. Sen tillkommer lite utöver själva annonseringen men den räknas inte med som "annonsvärdet"