Jump to content
Annons

Scenkläder


The Mr

Recommended Posts

Hej hej.

pysslar lite extra med att sy scenkläder och liknande på beställning. Är du intresserad är det bara att skicka dina mått till mig så skickar jag mot postförskott.

Nedan ett smakprov på ett av mina mer lyckade exempel.

Kostymer

The Mr...

Redigerat av The Mr
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jättefina kläder. De sticker ut på något sätt. Jag tror dock du skulle gjort västen längst upp till höger ett nummer större.

Just nu behöver jag inga kläder, jag är mera intresserad av var Gert-Jonny fixar håret, kan du ta reda på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, hur många kan vi identifiera på bilderna?

Längst till vänster i Bert Bennys: Ingvar Pettersson (RIP), grundare av musikaffären Ingvar Ljud utanför Falkenberg.

Ingemar Stenmarks dubbelgångare längst upp i Musikanterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Vad originellt att stjäla en bild ifrån internet sedan påstå att man säljer de där scenklädererna. Dessutom är det ganska barnsligt att göra sig roliga över andra människor. Tror du drömmer om vara som dem undermedvetet. Därav så valde du hänga ut dem här.

mvh,

Erik

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad originellt att stjäla en bild ifrån internet sedan påstå att man säljer de där scenklädererna. Dessutom är det ganska barnsligt att göra sig roliga över andra människor. Tror du drömmer om vara som dem undermedvetet. Därav så valde du hänga ut dem här.

mvh,

Erik

😠😉🙂

Jag tröttnar aldrig på dina roliga inlägg

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad originellt att stjäla en bild ifrån internet sedan påstå att man säljer de där scenklädererna. Dessutom är det ganska barnsligt att göra sig roliga över andra människor. Tror du drömmer om vara som dem undermedvetet. Därav så valde du hänga ut dem här.

mvh,

Erik

Killen utan någon som helst humor 😠

du finns bara här för att provocera va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Killen utan någon som helst humor 😠

du finns bara här för att provocera va?

Anser man att det är humor att hänga ut medelålders män ifrån ett tyskt dansband. Dåså skratta er medvetslösa. Alltid lätt att göra sig rolig över andra, det kräver inget annat än vara ignorant och arrogant. Klart att vara så påhittig är ju krävande. Jag skrattar nästan inombords.

Dessutom är jag inte bara här för vara provocerande, jag hoppas kunna utbyta erfarenheter i min musikaliska vardag. Sådana här barnsligheter hör nog hemma på lunarstorm eller off topic avdelningen. Folk borde lära sig läsa reglerna innan de postar på ett diskussionsforum.

Mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Killen utan någon som helst humor  😠

du finns bara här för att provocera va?

Anser man att det är humor att hänga ut medelålders män ifrån ett tyskt dansband. Dåså skratta er medvetslösa. Alltid lätt att göra sig rolig över andra, det kräver inget annat än vara ignorant och arrogant. Klart att vara så påhittig är ju krävande. Jag skrattar nästan inombords.

Dessutom är jag inte bara här för vara provocerande, jag hoppas kunna utbyta erfarenheter i min musikaliska vardag. Sådana här barnsligheter hör nog hemma på lunarstorm eller off topic avdelningen. Folk borde lära sig läsa reglerna innan de postar på ett diskussionsforum.

Mvh,

Erik

Du påstår att vi inte gör mycket nytta här på forumet altså? Hehe.

Men vilken mening har du då med ditt klagande hit och dit. Men fortsätt för all del. Så man har nåt att skratta åt emellanåt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Anser man att det är humor att hänga ut medelålders män ifrån ett tyskt dansband. Dåså skratta er medvetslösa. Alltid lätt att göra sig rolig över andra, det kräver inget annat än vara ignorant och arrogant. Klart att vara så påhittig är ju krävande. Jag skrattar nästan inombords.

Dessutom är jag inte bara här för vara provocerande, jag hoppas kunna utbyta erfarenheter i min musikaliska vardag. Sådana här barnsligheter hör nog hemma på lunarstorm eller off topic avdelningen. Folk borde lära sig läsa reglerna innan de postar på ett diskussionsforum.

Mvh,

Erik

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Du påstår att vi inte gör mycket nytta här på forumet altså? Hehe.

Men vilken mening har du då med ditt klagande hit och dit. Men fortsätt för all del. Så man har nåt att skratta åt emellanåt 😠

Jag tillrättavisar bara och uppvisar lite civilkurage. Jag klagar inte, anser bara man behöver visa lite netettikett och uppföra sig utan göra sig rolig på andras bekostnad. Tänk om det var din far som var med i bandet och alla sitter och gör sig roliga på hans bekostnad. Tycker bara människor saknar empati för andra människor och civilkurage att inte låta andra människor vara olika sig själva!

mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Du påstår att vi inte gör mycket nytta här på forumet altså? Hehe.

Men vilken mening har du då med ditt klagande hit och dit. Men fortsätt för all del. Så man har nåt att skratta åt emellanåt  😠

Jag tillrättavisar bara och uppvisar lite civilkurage. Jag klagar inte, anser bara man behöver visa lite netettikett och uppföra sig utan göra sig rolig på andras bekostnad. Tänk om det var din far som var med i bandet och alla sitter och gör sig roliga på hans bekostnad. Tycker bara människor saknar empati för andra människor och civilkurage att inte låta andra människor vara olika sig själva!

mvh,

Erik

Skulle min farsa var med i det bandet skulle jag skrattat ännu mer 😉🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Skulle min farsa var med i det bandet skulle jag skrattat ännu mer 😠😉

Du är säker en väldigt empatisk person *ironi*. Det är vad jag kallar mobbning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen är det ju allt som oftast så att man garvar åt saker som andra gör, eller hur de ser ut osv. 😉

Sen om man lyckas göra bort sig själv, så får man väl bjuda på det också.

Det var kul vilka reaktioner min lilla insändare fick iaf. 😠

The Mr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle min farsa var med i det bandet skulle jag skrattat ännu mer 😠😉

Du är säker en väldigt empatisk person *ironi*. Det är vad jag kallar mobbning.

100 spänn på att herrarna i bandet idag skrattar lika mycket åt sin utstyrsel som vi gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Altså hur tänker du egentligen? Sedan när har humor varit mobbing?

Är det inte mobbning att skratta ut folk för de klär sig annorlunda. Är det humor att skratta åt människor som är annorlunda. Skrattar du åt människor på stan är annorlunda?

Jag tycker inte det är dugg roligt. Dessa kanske till och med läser forumet här och kan bli sårade att de blivit objektet för mobbning av ett gäng omogna människor som gör sig roliga över andras klädsel. Jag blir så arg på sådant här trams!

Mvh,

Erik

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Altså hur tänker du egentligen? Sedan när har humor varit mobbing?

Är det inte mobbning att skratta ut folk för det klär sig annorlunda. Är det humor att skratta åt människor som är annorlunda. Skrattar du åt människor på stan är annorlunda?

Jag tycker inte det är dugg roligt. Dessa kanske till och med läser forumet här och kan bli sårade att de blivit objektet för mobbning av ett gäng omogna människor som gör sig roliga över andras klädsel. Jag blir så arg på sådant här trams!

Mvh,

Erik

Kläderna var ju inte annorlunda då. Då var det ju högsta mode. Men inte idag. Det är nog inte herrarna vi skrattar åt utan snarare modet. Iaf jag.

Stoppa mobbingen mot modet!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Skulle min farsa var med i det bandet skulle jag skrattat ännu mer 😄 :D

Du är säker en väldigt empatisk person *ironi*. Det är vad jag kallar mobbning.

Du är säkert en ganska efterbliven människa *inte ironi*

Jag är trött på dina personangrepp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Altså hur tänker du egentligen? Sedan när har humor varit mobbing?

Är det inte mobbning att skratta ut folk för de klär sig annorlunda. Är det humor att skratta åt människor som är annorlunda. Skrattar du åt människor på stan är annorlunda?

Jag tycker inte det är dugg roligt. Dessa kanske till och med läser forumet här och kan bli sårade att de blivit objektet för mobbning av ett gäng omogna människor som gör sig roliga över andras klädsel. Jag blir så arg på sådant här trams!

Mvh,

Erik

Grejjen är att situationen är inte så som du beskriver det. Kläderna är ju inte direkt "mode" just nu, plus att jag tror nog inte att dom skulle bli särkild sårade och vill fnissar lite åt deras kläder. Tror du överreagerar lite. Byt blöja och kom tillbaka som en glad människa igen 😄

Edit: Osiris hann före

Redigerat av addic59
Link to comment
Dela på andra sajter

Anser man att det är humor att hänga ut medelålders män ifrån ett tyskt dansband.

Är inte det ett tecken på fördomar att tro att dom är från Tyskland?

EDIT: Folk får gärna skratta åt hur jag klär mig nu om 50år, fast jag håller med dig om att tråden borde ligga under OT.

Redigerat av insolitus
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Anser man att det är humor att hänga ut medelålders män ifrån ett tyskt dansband.

Är inte det ett tecken på fördomar att tro att dom är från Tyskland?

Jag har nog fel, men jag trodde de var ifrån tyskland för många dansband klädde sig på det viset ifrån Tyskland ett tag. Sedan förstår jag inte varför det skulle vara en fördom att tro de var ifrån Tyskland. Förstår inte vart du vill komma med det där inlägget!

Mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle min farsa var med i det bandet skulle jag skrattat ännu mer 😄 :D

Du är säker en väldigt empatisk person *ironi*. Det är vad jag kallar mobbning.

Du är säkert en ganska efterbliven människa *inte ironi*

Jag är trött på dina personangrepp!

Jag är ganska trött på din sociala inkompetens

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...