OutKaszt Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Väldigt ofta när jag gjort någon automation i Ableton så är jag någonstans och pillar så att automationen slutar fungera. Linjen blir typ brun istället för röd och den röda "rutan" i det jag automerat blir grå och jag har ingen aning om hur jag återställer det. Automationen stängs typ av.. Nån som vet vad jag menar? 🙂
Lautrec Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Ja, det är irriterande men lätt att fixa. Nu är jag på jobbet och kan inte kolla vad knappen faktiskt heter, men det finns en liten knapp uppe i toppraden (där record, play etc sitter) som du kommer att se har blivit RÖD. Klicka på den bara så blir allt bra igen. 🙂
OutKaszt Postat 12 mars 2013 Trådstartare Postat 12 mars 2013 Hehe, tack för tipset. Nu slipper jag bli irriterad när jag kommer åt den varje gång =) On 2013-03-04 at 15:52 sa Lautrec: Ja, det är irriterande men lätt att fixa. Nu är jag på jobbet och kan inte kolla vad knappen faktiskt heter, men det finns en liten knapp uppe i toppraden (där record, play etc sitter) som du kommer att se har blivit RÖD. Klicka på den bara så blir allt bra igen. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.