Adi Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Behöver byta ut DC kontakten pĂ„ min TR-707 och Ă€r ute efter en elektroniskt verkstad som kan göra det. Helst nĂ„gon som har lite erfarenhet av just liknande arbete. Ăr det nĂ„gon som har nĂ„gra tips? Kanske en el-verkstad dĂ€r ni har fĂ„tt era musikprylar reparerade.
Infra101 Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Robert Leiner pĂ„ JP-disco fixar det mesta, Han bytte cem3340 pĂ„ min SH101 bl a Men ja vet att han Ă€r duktig och har bra koll pĂ„ gamla trummaskiner och analogsynthar. Ligger vid masthuggstorget om de inte har flyttat nyligen. saxade frĂ„n deras site; Robert Leiner // Service, Studioteknik Robert har hand om vĂ„r service och lagar allt inom Pioneer DJ (auktoriserad) och Technics. Robert har Ă€ven gedigen erfarenhet av studio och musikproduktion. Robert finns i butiken vardagar mellan 14-18. Kontakta Robert: Tel: 031-704 90 20 robert@jpdisco.se Dessutom Ă€r han ju en legend inom elektronisk musik đ
Adi Postat 6 december 2012 TrÄdstartare Postat 6 december 2012 Perfekt. Det var precis det jag letade efter. Tack. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.