Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

- remixlÀnk borttagen - se forumreglerna

Hm, jag borde anat detta. Om det inte vore för att jag har upphovsmakarnas godkÀnnande. Dealen var att jag skulle ha med en disclaimer och det har jag, pÄ min soundcloud.

HjÀlper det eller Àr det fortfarande kört?

"10. LÄtar pÄ forumet ska vara dina egna.

NÀr du postar lÄtar pÄ forumet (laddar upp eller lÀnkar till), ska det vara dina egna och inte en cover eller remix pÄ nÄgon utgiven lÄt. Inga delar av lÄten fÄr tillhöra en annan upphovsman. Undantaget Àr om lÄten Àr en mycket tydlig parodi pÄ en existerande lÄt.

Exempelvis Àr alltsÄ lÀnkar till remixar inte tillÄtet."

Redigerat av DrivKraft
Annons
  • 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

MĂ€rkte det, men den var oerhört skön Ă€ndĂ„ â˜ș .. Glömde skriva hĂ€r, eftersom nĂ€r jag lyssnade pĂ„ den först, i mobilen, sĂ„ var ljudet sĂ„ högt. Det Ă€r nĂ„got med Androids volymkontroll som vissa appar tar kontroll över och som gör att det blir vĂ€ldigt starkt ljud Ă€ven om den Ă€r pĂ„ lĂ€gsta. Sen glömde jag av att lyssna igen..

Lyssnade dock pĂ„ den hĂ€romdagen och gillade den som tusan! Bra jobbat 🙂

Redigerat av D Vibe
  • 2 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.