Jump to content
Annons

Söker: Avancerade Logic pro 9 guider


NevusFlammeus (oregistrerad)

Recommended Posts

NevusFlammeus (oregistrerad)

Jag har har hållit på med logic ett tag nu och vill ta det till nästa "steget", någon som har tips på var man kan få tag på guider som är på en högre nivå? Vet att det finns böcker etc att köpa för 500 kr+ men känns rätt onödigt.

Ni som sysslar med logic på hög nivå, hur lärde ni er vidare?

Nevus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

[...] Vet att det finns böcker etc att köpa för 500 kr+ men känns rätt onödigt.[...]

Nevus

Varför så "onödigt"? 😳

OnT: Borde väl finnas tämligen många tutorials (mot just Logic) ute på tuben? 😕

Svårt att svara på när man inte vet vilken nivå på kunskap du efterlyser.

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

NevusFlammeus (oregistrerad)

Tack för svar!

Letat runt på youtube som fan, de flesta som finns riktar sig mot nybörjare.

hehe, slutar väl med att jag köper någon sån bok, tänkte kanske att det finns nått annat alternativ, vet aldrig vad man hittar på internet;)

Vill lära mig mer om allt egentligen fast mer på djupet, kanske lite luddigt förklarat.

Nevus

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar man in i alla fall en av länkarna (nån Dave nånting) så kostar det över 400 usd utan att man får veta vad man får

Det står ju vad kursen kommer att innehålla. Och Dave är en certifierad Logic instruktör, så när kursen är avslutad får man ett intyg från Apple att man kan logic pro. Så det är nog en bra kvalité på det iaf. Fast det vet jag egentligen inget om...

PS. På pyramindonline.com finns det några gratisfilmer av honom som man kan kolla in 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Dave Earl är förmodligen den bästa när det kommer till logic tutorials. Annars så tycker jag att soundslogical också är bra och mitch piggsley är helt ok, men irriterande att kolla på. Annars så är det rätt mycket att man får posta i forum, kolla apple support och posta till de som ger tutorials på tuben 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...