Jump to content
Annons

Nödprodd - Rotfrukt.mp3


Recommended Posts

Försöker träna på att mixa, men har inget vettigt att spela in så de blev lite nödrepat.

La upp den i bra kvalité så de blir lättare att bedömma mixen, skulle gärna få lite tips eller omdömen om mixen. typ, 10mg å fyra å en halv minuts spejsad pop om rotfrukter.

Jag sjunger lite för högt, å har inte lagt ner mycke tid på materialet men försökte få till ljudbilden iaf, blev de sämst eller bra?

Nödprodd - Rotfrukt.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag är skitkass på att mixa, så ta det jag säger med ett par nypor salt:

Både när jag lyssnar i lurar och svärmors Tradex-speakers så måste jag koncentrera mig för att höra texten. är det det gamla vanliga sång/gitarr-slagsmålet månne? Sänk guran något är mitt tips.

Snyggt flöjtsolo 😉 ... Gillar låten. Lasse Winnerbäck gjorde en del sånt här innan han blev känd och vemodig.

Link to comment
Dela på andra sajter

låter bra.. lite knäpp dubbning på sången bara, de måste vara mer synkade.. sen får du gärna mixa trummorna också. 😄

joo.. Fast ja speedproddade, inga omtagningar =) heeeeeh.. kanske gjorde några 🙁😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehe...

Alltså, jag tycker att det är lite charmigt när låten inte är sådär överproducerat. Ska va lite slarvigt på en sån här musik tycker jag. Visst går det att förbättre lite till men det fungerar bra tycker jag...

Tummen upp!!

😉

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...