Seifir Postat 7 mars 2005 Postat 7 mars 2005 Alla som klagar pÄ att man inte kan spela sjÀlv i VG, har ni inte testat reFX Slayer 2? LÀnk: reFX Slayer 2 Testa deras demo vettja! Jag tycker det Àr kanon!
Ken KÀngström Postat 8 mars 2005 Postat 8 mars 2005 Alla som klagar pÄ att man inte kan spela sjÀlv i VG, har ni inte testat reFX Slayer 2? LÀnk: reFX Slayer 2 Testa deras demo vettja! Jag tycker det Àr kanon! HÀr fanns det Àven en demo Your browser does not support the HTML5 audio tag
Ken KÀngström Postat 8 mars 2005 Postat 8 mars 2005 och en Ànnu fetare Your browser does not support the HTML5 audio tag
L.C Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 TvÄan har jag inte provat men ettan som kommer med FL Àr grym!!!
Sonefors Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Har nÄgon testat "The Real Guitar"?... Om ni inte har det sÄ testa den..Mycket grym
machin Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Har nĂ„gon testat "The Real Guitar"?...Om ni inte har det sĂ„ testa den..Mycket grym "The Real Guitar", vilket företag Ă€r det som har gjort det? Annars mĂ„ste ju Gutar Rig vara bĂ€st pĂ„ bra gitarr ljud.. nĂ„gon som hĂ„ller med? đ
Itzhak Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Har nĂ„gon testat "The Real Guitar"?...Om ni inte har det sĂ„ testa den..Mycket grym "The Real Guitar", vilket företag Ă€r det som har gjort det? Annars mĂ„ste ju Gutar Rig vara bĂ€st pĂ„ bra gitarr ljud.. nĂ„gon som hĂ„ller med? đ guitar rig Ă€r ju typ effektprocessor i vst-format real guitar dĂ€remot Ă€r en vsti-gitarr som faktiskt lĂ„ter helt suverĂ€nt.
machin Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Har nĂ„gon testat "The Real Guitar"?...Om ni inte har det sĂ„ testa den..Mycket grym "The Real Guitar", vilket företag Ă€r det som har gjort det? Annars mĂ„ste ju Gutar Rig vara bĂ€st pĂ„ bra gitarr ljud.. nĂ„gon som hĂ„ller med? đ guitar rig Ă€r ju typ effektprocessor i vst-format real guitar dĂ€remot Ă€r en vsti-gitarr som faktiskt lĂ„ter helt suverĂ€nt. jo, det Ă€r inte rikigt samma sak.. lite offtopic kanske.. Jag har lyssnat pĂ„ RealGuitar, lĂ„ter jĂ€kligt bra för att vara VSTi..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.