Jump to content
Annons

Behöver drivrutiner till Focusrite Liquid 56


Romarn

Recommended Posts

Morsning! Har lånat två ljudkort vi inte fick med installationscd:s till.

Har varit inne på focusrites sida och blev inte klokare. Någon som har ett tips så vi kan installera skiten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Å andra sidan...

[...] therefore any two Saffire PROs can be used together, apart from the Liquid Saffire 56 which can only be used with Saffire PRO 24, Saffire PRO 24 DSP or Saffire PRO 14.

Saxat härifrån

Men det kanske inte var fråga om två stycken Saffire 56:or? 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Å andra sidan...

Jo det var frågan om 2 saffire kort och en kille vi känner har spelat in med två 56 kort exakt samma som vi lånat. Men jag fattar ändå inte vad som är drivrutinsfil på sidan du länkade till.

Saxat härifrån

Men det kanske inte var fråga om två stycken Saffire 56:or? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ladda ned Mix Control.

Ok jag gjorde det igår och installerade men inget hände i princip. Finns ju dessutom två olika mix control till PC där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag gjorde det igår och installerade men inget hände i princip. Finns ju dessutom två olika mix control till PC där.

Jo, fast "RTAS Mix Control 1.0" ska du endast använda om du kör Pro Tools, annars tar "Saffire Mix Control 2.4"..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, fast "RTAS Mix Control 1.0" ska du endast använda om du kör Pro Tools, annars tar "Saffire Mix Control 2.4"..

Ok! Tac kför svar var trött i skallen igår och får hoppas det går bättrer idag. Ska ned till repet nu och greja problemet är bara att vi inte har internet därnere. Lite old school sådär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...