Tanglewood (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Har idag beställt och betalat plusmedlemskap på studioforum. Betalningen är dragen från mitt konto (Visa kort) men jag kommer ej åt materialet på sajten. Please Help.
Ola Lemos Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Jag har råkat ut för samma sak. Jag köpte Cubase special för 49 kr och pengarna drogs ifrån mitt bankkonto men jag har inte tillgång till artikeln - det står att fakturan är obetald, skumt. Vad göra?
NevusFlammeus (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Hade tänkt att köpa plusmedlemskap idag med, har dem fixat det Tanglewood?
Tanglewood (oregistrerad) Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 Fungerar tyvärr ej. Har försökt att nå supporten, men inget svar.
NevusFlammeus (oregistrerad) Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 Ok , det var ju inte bra, hoppas det löser sig för dig 🙂
D Vibe Postat 16 februari 2012 Postat 16 februari 2012 (redigerat) Edit: telefonen skickade mig till fel topic.. sorry. Redigerat 16 februari 2012 av D Vibe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.