Jump to content
Annons

blivit snuvad någon gång?

Recommended Posts

godscent (oregistrerad)
Postat

blev snuvad på 15000:- för något år sen, gjorde additional instrument på två spår

till ett norskt band som heter/hette "bel canto".

dom förhalade hela tiden betalning och till slut kursade dom sitt bolag(eller hur man nu gör i norge) och pengarna såg jag aldrig röken av.

det är ju mycket enerverande att bli lurad på stålar så jag tänkte att om någon annan här har liknande erfarenheter, eller kanske fram för allt, har tips om personer som man kanske ska undgå att arbeta med(eller åtminstone ta förskott) så kan man kanske minimera blåsningskvoten något.

Annons
Postat
blev snuvad på 15000:- för något år sen, gjorde additional instrument på två spår

dom förhalade hela tiden betalning och till slut kursade dom sitt bolag(eller hur man nu gör i norge) och pengarna såg jag aldrig röken av.

det är ju mycket enerverande att bli lurad på stålar så jag tänkte att om någon annan här har liknande erfarenheter, eller kanske fram för allt, har tips om personer som man kanske ska undgå att arbeta med(eller åtminstone ta förskott) så kan man kanske minimera blåsningskvoten något.

Fan de gillade ju jag. Har några av deras plattor. Trist att höra. Det var väl tyvärr ett band som aldrig riktigt lyckades att få till nån bra skivförsäljning. Verkar gå bättre för Annelie Drecker solo. Du kanske kan klämma henne på lite stålar 😳 .

//Christian

godscent (oregistrerad)
Postat

Fan de gillade ju jag. Har några av deras plattor. Trist att höra. Det var väl tyvärr ett band som aldrig riktigt lyckades att få till nån bra skivförsäljning. Verkar gå bättre för Annelie Drecker solo. Du kanske kan klämma henne på lite stålar 😆 .

//Christian

ja det gjorde jag med. jag gillade dom som människor också

men när det gäller pengar kan man tydligen inte lite på någon. 😳

• 2 veckor senare...
Postat

Fan de gillade ju jag. Har några av deras plattor. Trist att höra. Det var väl tyvärr ett band som aldrig riktigt lyckades att få till nån bra skivförsäljning. Verkar gå bättre för Annelie Drecker solo. Du kanske kan klämma henne på lite stålar 🙂 .

//Christian

ja det gjorde jag med. jag gillade dom som människor också

men när det gäller pengar kan man tydligen inte lite på någon. 😄

Vilka låtar spelar du på? Och vad?

//Christian

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.