Jump to content
Annons

Basist/Gitarrist/Sångare/Pianist Sökes för blues i STHLM


Sebbeleu

Recommended Posts

Vi är ett gäng på 3 grabbar i 20-års-åldern som spelar gitarr, trummor och munspel. Vi har lite erfarenhet att spela i band sedan innan men vi kan våra instrument helt okej. Vi räknar med att bli bättre med det här projektet.

Vi kommer hyra en lokal för att repa i ca 3 timmar i veckan, kostnaden delar vi på.

Vad som saknas då är övriga instrument samt sång, känner du dig manad att spela blues med oss så svara i denna tråd eller skicka mig ett PM!

*EDIT* Vi söker egentligen vem som helst som har intresse för blues och spelar ett instrument eller sjunger. Så allt intresse uppskattas!

/Sebastian

Redigerat av Sebbeleu
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Annons

Tjena!

E en gitarrist på 20 bast som gillar många olika smaker men älskar blues.

Ska dock börja plugga intensivt i slutet på november men kan gärna haka på.

Jag spelar med mycket feeling och diggar just nu Tommy Emmanuel och SRV.

Vet inte om jag är lead eller komp, kan köra båda, brukar blanda. Jag har inte heller någon vidare erfarenhet, skriver mycket själv och jammar lite här och var men har kvalite 😊 .

hare gött

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja. Gitarrist på 21 år finnes här. Spelar för det mesta lite hårdare blues så som AC/DC, men gillar även vanlig blues.

Har inte heller någon större erfarenhet av att spela i band, förutom en kortare sejour. Hittar på egna låtar då och då. Spelar väl kanske helst komp, men man kan ju alltid utveckla sig under resans gång.

Bor en bit norr om stockholm. Hör av er om ni tror det kan va nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...