Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej pÄ er!

Efter att ha lÀst runt hÀr lÀnge nog sÄ tyckte jag att det var dags att bli medlem i detta eminenta forum.

Jag har spelat trummor i mitt band i dryga 2 Är sÄ jag Àr fortfarande rookie dÀr. Började spela (gitarr) för en massa (13-14) Är sen men har sedan dess Àven gett mig pÄ andra instrument som bas, piano och trummor. Det Àr kul att spela!

Har spelat in ljud (svÄrt att kalla de tidiga experimenten för musik) sedan 2000 och dÀrefter avancerat lÄngsamt. Började med Cakewalk men har kÀnt och klÀmt pÄ bÄde Pro Tools och Cubase. Idag sitter jag i Logic pÄ en MacBook Pro Det Àr kul att prodda!

Planerar i tanken att bygga mig en liiiten liten studio dĂ€r trummmor, gitarrstĂ€rkare och sĂ„nghörn ska rymmas. Men detta Ă€r bara i mitt huvud Ă€n sĂ„ lĂ€nge 🙂

Det blev kanske lite lÄng presentation men hur som helt sÄ Àr jag hÀr nu.

Peace, Cellen

Annons
Postat

Hej Cellen

...och vÀlkommen:)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.