Jump to content
Annons

Trummis finnes


Niklas J Blixt

Recommended Posts

Halloj,

Ja jag är alltså en trummis som spelat trummor sedan 1998 och har spelat en hel del olika musikstilar genom åren. Har även gått på folkhögskola i två år för att musik är det jag brinner för. Det finns en närmare presentation av mig här du kan även kolla mitt in mitt CV.

Jag finns alltså tillgänglig för dom både dom längre och kortare uppdragen, både live och i studio. Jag har god erfarenhet av båda, är också van att hoppa in på kort varsel. Så om du behöver trummis till nått projekt det kan vara demo, live eller vad som helst. Har egen studio där jag kan lägga trummor till dina projekt och låtar. Skicka ett mejl till kontakt@niklasjblixt.com eller gå in på min hemsida niklasjblixt.com.

Redigerat av Niklas J Blixt
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...
Annons

Dags att BUMPA denna tråd nu! Letar alltid efter nya och intressanta projekt att sätta tänderna i. Har som sagt egen studio där jag kan lägga trummor åt dig, men är även öppen för live projekt om du behöver trummis till din live akt.

Hör av er så kan vi diskutera saken vidare! Jag har mycket ombokad studiotid för tillfället!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...