Jump to content
Annons

Märklig händelse i Logic 5.3


Recommended Posts

Hej,

Jag har en märklig upplevelse i Logic. Sitter och jobbar i Logic 5.3 (som den dinosaur jag är) och använder UAD1-kortet. Jag har lärt mig att leva med att man måste använda ”delaykompensationspluggarna” från UAD för att allt inte ska låta osynkat.

Nu kommer det märkliga, för två veckor sedan så hängde sig Logic och jag ”fulbootade” om datorn, dvs jag stängde av burken med knappen. Efter detta så öppnar jag mitt projekt och börjar jobba igen, då har ett mirakel skett och jag behöver inte sköta detta manuellt längre, utan Logic sköter detta själv!!

Jag blev otroligt glad men också oerhört förvånad. Var nästan så att jag inte vågade stänga av datorn, för tänk om denna fantastiska funktion skulle försvinna. Är det någon som har en aning om vad som har hänt?

Jag vet att Logic 5.3 har en funktion för automatisk delaykompensation, men den har aldrig fungerat på bussar och framförallt inte på UAD-pluggarna.

Märkligt är det.

Fredster

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjena J,

Ja det är samma Fredster som hängde här förut. Har lyckats spärra mitt gamla e-konto och förlagt alla uppgifter för inloggning till det kontot. Har inte orkat att maila och fixa detta. Jag vet, jag är lat, men på detta vis så får jag ju synas med vårt gamla (goa?) bandnamn. :-)

Hoppas att allt är lungt med dig!

Hepp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...