Jump to content
Annons

Elgitarrist?


spacemen

Recommended Posts

Finns det någon duktig gitarrist därute, som är intresserad av att göra ett gitarrpålägg på en låt?

Låten skulle behöva lite läckra licks och ett rockigt solo..

Maila mig, så skickar jag över låten! Tusen tack! Viss ersättning går givetvis att ordna!

johankollberg1@hotmail.com

Redigerat av spacemen
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hjälper gärna till om du är intresserad av den stilen jag kör, du kan kolla in min signatur för en provlyssning. Är en anings inkapaciterad i axeln för tillfället så jag kan inte lägga något precis nu... är på rehabilitering kan man väl säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det någon duktig gitarrist därute, som är intresserad av att göra ett gitarrpålägg på en låt?

Låten skulle behöva lite läckra licks och ett rockigt solo..

Maila mig, så skickar jag över låten! Tusen tack! Viss ersättning går givetvis att ordna!

johankollberg1@hotmail.com

Välkommen nykomling! Jag gillar verkligen dit nick Spacemen, eftersom jag är så intresserad av rymden och marsianer osv. Blixt Gordon och flygande tefat, det är grejer det, jag brukar leka att min husavng är ett rymdskepp. laugh.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du gillar mitt sätt att spela (provlyssna under min signatur pxm) kan jag också prova.

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...