Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag måste ha lite kablar i lite udda längder, och då måste jag nästan löda själv.

Men det är så jäkla dyrt överallt. Thomann är billigt, men då åker man väl på att betala 200kr i frakt el. dyl..

Jam tar 20kr för en stereo-tele-kontakt (för det är det jag behöver). Det är rätt dyrt tycker jag. Thomann tar 7kr/st. Förslag?

Annons
Postat (redigerat)
Här kanske: http://www.kjell.com/content/templates/sho...aspx?item=37289  ?

Jag tror knappt att det finns mycket billigare om man inte tar sådana med plasthölje - och det vill man inte ha i studion...

Exakt den produkten du visade finns på thomann för 7kr. 🙂

Men det är ett överkomligt pris ändå. tack!

Gött...då är det bara att dra till clasohlson och köpa skärmad mikrofonkabel (59kr för 10m)

edit: köper man mer än 4st (vilket jag kommer göra) på kjelloco så betalar man bara 8kr/st!

Redigerat av ChrioN
Postat (redigerat)
Men det är så jäkla dyrt överallt.

Jag citerar mig själv

Redigerat av ChrioN
Postat

Räknar man in arbetstid också så är det ibland billigare att köpa färdigt. 🙂

Men det hjälper ju inte om man vill ha speciallösningar. Och om man gillar att löda! 😛

Postat (redigerat)

Det kostar inte många kronor mer att köpa färdigt, men som sagt, jag måste.

Sen är det ju faktiskt ganska roliga att löda också 🙂

Redigerat av ChrioN

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.