ChrioN Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Jag måste ha lite kablar i lite udda längder, och då måste jag nästan löda själv. Men det är så jäkla dyrt överallt. Thomann är billigt, men då åker man väl på att betala 200kr i frakt el. dyl.. Jam tar 20kr för en stereo-tele-kontakt (för det är det jag behöver). Det är rätt dyrt tycker jag. Thomann tar 7kr/st. Förslag?
Claes Holmerup Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Här kanske: http://www.kjell.com/content/templates/sho...aspx?item=37289 ? Jag tror knappt att det finns mycket billigare om man inte tar sådana med plasthölje - och det vill man inte ha i studion...
ChrioN Postat 3 februari 2005 Trådstartare Postat 3 februari 2005 (redigerat) Här kanske: http://www.kjell.com/content/templates/sho...aspx?item=37289 ?Jag tror knappt att det finns mycket billigare om man inte tar sådana med plasthölje - och det vill man inte ha i studion... Exakt den produkten du visade finns på thomann för 7kr. 🙂 Men det är ett överkomligt pris ändå. tack! Gött...då är det bara att dra till clasohlson och köpa skärmad mikrofonkabel (59kr för 10m) edit: köper man mer än 4st (vilket jag kommer göra) på kjelloco så betalar man bara 8kr/st! Redigerat 3 februari 2005 av ChrioN
ChrioN Postat 3 februari 2005 Trådstartare Postat 3 februari 2005 Biltema! Vart exakt? Länk till produkten?
ChrioN Postat 3 februari 2005 Trådstartare Postat 3 februari 2005 (redigerat) Men det är så jäkla dyrt överallt. Jag citerar mig själv Redigerat 3 februari 2005 av ChrioN
MusicNixon Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Räknar man in arbetstid också så är det ibland billigare att köpa färdigt. 🙂 Men det hjälper ju inte om man vill ha speciallösningar. Och om man gillar att löda! 😛
ChrioN Postat 3 februari 2005 Trådstartare Postat 3 februari 2005 (redigerat) Det kostar inte många kronor mer att köpa färdigt, men som sagt, jag måste. Sen är det ju faktiskt ganska roliga att löda också 🙂 Redigerat 3 februari 2005 av ChrioN
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.