ChrioN Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Jag måste ha lite kablar i lite udda längder, och då måste jag nästan löda själv. Men det är så jäkla dyrt överallt. Thomann är billigt, men då åker man väl på att betala 200kr i frakt el. dyl.. Jam tar 20kr för en stereo-tele-kontakt (för det är det jag behöver). Det är rätt dyrt tycker jag. Thomann tar 7kr/st. Förslag?
Claes Holmerup Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Här kanske: http://www.kjell.com/content/templates/sho...aspx?item=37289 ? Jag tror knappt att det finns mycket billigare om man inte tar sådana med plasthölje - och det vill man inte ha i studion...
ChrioN Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 (edited) Här kanske: http://www.kjell.com/content/templates/sho...aspx?item=37289 ?Jag tror knappt att det finns mycket billigare om man inte tar sådana med plasthölje - och det vill man inte ha i studion... Exakt den produkten du visade finns på thomann för 7kr. 🙂 Men det är ett överkomligt pris ändå. tack! Gött...då är det bara att dra till clasohlson och köpa skärmad mikrofonkabel (59kr för 10m) edit: köper man mer än 4st (vilket jag kommer göra) på kjelloco så betalar man bara 8kr/st! Edited February 3, 2005 by ChrioN
ChrioN Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 Biltema! Vart exakt? Länk till produkten?
ChrioN Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 (edited) Men det är så jäkla dyrt överallt. Jag citerar mig själv Edited February 3, 2005 by ChrioN
MusicNixon Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Räknar man in arbetstid också så är det ibland billigare att köpa färdigt. 🙂 Men det hjälper ju inte om man vill ha speciallösningar. Och om man gillar att löda! 😛
ChrioN Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 (edited) Det kostar inte många kronor mer att köpa färdigt, men som sagt, jag måste. Sen är det ju faktiskt ganska roliga att löda också 🙂 Edited February 3, 2005 by ChrioN
Recommended Posts