Jump to content
Annons

Systemet hittar plötsligt inte ljudkortet


unclemary

Recommended Posts

Har imac 10.5.8, använder Logic Express, plötsligt efter en vila hittas inte min Phase X24 FW som funkat bra i tre år, ganska bra i a f- det har ibland behövts en omstart, men nu hjälper inte det. Det verkar inte heller som om det ska behövas nån uppdatering, det finns bara driver att ladda ner för windows... HJÄLP jag har inte råd att köpa nytt ljudkort!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har imac 10.5.8, använder Logic Express, plötsligt efter en vila hittas inte min Phase X24 FW som funkat bra i tre år, ganska bra i a f- det har ibland behövts en omstart, men nu hjälper inte det. Det verkar inte heller som om det ska behövas nån uppdatering, det finns bara driver att ladda ner för windows... HJÄLP jag har inte råd att köpa nytt ljudkort!

Jag hade samma problem med ett Edirol-ljudkort. Jag fick tipset att dra ut strömsladden från datorn och vänta fem minuter innan jag stoppade i den och startade upp igen. Trodde aldrig att det skulle fungera, men det gjorde det faktiskt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...