Jump to content
Annons

Masselito, vem är jag? :)


Masselito

Recommended Posts

Hej allihop 🙂

Jag gick med här i Juni i år, men kom på för ett litet tag sedan att jag har ju inte presenterat mig 🙂

Jag har alltid varit intresserad av ljud, att höra ljud och kombinera ljud. Musik blev tidigt ganska så naturligt för mig, en del av min vardag. Jag har spelat några instrument i mina unga år, och 1993 började jag använda dator för att skapa musik. På den tiden var det Amiga som gällde 🙂

2009 startade jag och min bästa vän gruppen Dema och vi har även startat upp en produktionsverksamhet, D&M Entertainment.

Vi håller på med vårt debutalbum och planerar att släppa ett par-tre singlar under tiden vi jobbar färdigt albumet. Pga en del hinder så är vi ca 1 år försenade med albumet, men skam den som ger sig 🙂

Vill ni läsa lite mer om mitt förhållande till musik och min musikbakgrund (vill ju inte skriva ihjäl er här 😉) så får ni gärna titta på min musik-sida på min blogg Masselitos liv.

Kul att vara här på forumet!

Redigerat av Masselito
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 1 månad senare...

Ja Amiga var (och är fortfarande tycker jag 🙂 ) En kul och intresant maskin. Jag har fortfarande min gamla A1000 kvar. Det var den första datorn jag hade som jag skapade musik på. Det blev några till AMigor under den tiden, men jag har ingen kvar av dem tyvärr. Jag satt också i ett trackerprogram (Protracker) på den tiden. Lyckades föreviga min gamla hårddisk som en hårddiskfil till slut som jag plockar upp ibland i E-UAE 🙂

Tackar tackar 🙂

Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...