Larsson Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 försöker få en extern channel strip att funka som plugin i cubase5 har addat ett external fx-mono spår i vst connections och satt send till line3-ut på ljudkortet och return till line3-in, när jag lägger effekten på ett spår så blir det rundgång, även om det inte är ljud som spelas någon som har en aning om vad jag kan ha missat?
Larsson Postat 19 oktober 2010 Trådstartare Postat 19 oktober 2010 jag hittade problemet själv det var en inställning på ljudkortet sedan var saken biff ändrade från konnekt mixer till daw 3+4 på output så gör man alltså om man har TC Konnekt 24d tack för den hjälp jag är säker på att jag hade fått iaf! 😄
Claes Holmerup Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 On 2010-10-19 at 17:00 sa Larsson: tack för den hjälp jag är säker på att jag hade fått iaf! 😄 😆 Genom att grotta med det själv, så hjälper du säkert någon annan som har brottats med samma problem, men som inte har vågat fråga... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.