Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Protech audio 66304

Jag letar information om dessa kompressorer.. jag har fått tag på två stycken av dem och hittade en recension på en 66303 där ägaren uppenbarligen betalat 6000 dollar för en sådan. Jag har tagit kontakt med en studio i usa som har en av varje (303 och 304) och det är ingen som helst skillnad på dem. Företaget som tillverkat dem vet inte vad det är för nåt och tillverkar idag Pa teknik för fasta installationer. vore kul att veta vad det är för nåt

Länk till recesionen: http://handwiredguru.blogspot.com/2009/02/...or-limiter.html

Annons
Postat
  Fredrix sa:
Och missa för guds skull inte kommentarerna isf som verkar ha mer värde än "recensionen" 😮

Jo, Men jag tycker han är lite optimistisk när han jämför dem med en fairchild^^

Dom är i själva verket väldigt transparenta men låter väldigt snyggt på t.ex akustisk

gitarr och sång och gör ljudet snyggt och luftigt. men inte i närheten av en fairchild eller 1176

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.