Jump to content
Annons

Manlig sångare/artist söker en låtskrivande producent!


Thomasa

Recommended Posts

Hej,

jag söker producenter inom pop/rock/rnb som skriver text och musik.

Någon med tips på var och hur jag kan hitta någon för sammarbeten av detta slag? Det måste finnas massor med producenter som söker bra artister att jobba med, bra artister men som tyvärr inte kan producera musiken.

Tack

Redigerat av Thomasa
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Lägg upp nått klipp där du sjunger , så blir det lättare för folk att bilda sig en uppfattning om dig som artist.

Annars så är det bara kolla runt på myspace , songbox , denna sidas Demosektion och ta kontakt med

folk och föreslå samarbete.

Den kan oxå hjälpa om du ger lite mer klara mål till vad du vill att samarbetet ska leda till.

Tex har du redan bolag bakom dig , är låtarna för att pitchas till bolag , skall du uppträda live , har du uppträtt live etc etc.

Ju mer information du ger desto seriösare svar kommer du att få.

Lycka till i sökningen...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hejsan!

Jag har en drös låtar som bara ligger och väntar på att bli inspelade. Det är alltifårn klassisk rock (Bryan Adams, U2) till modern pop/rock.

Är väldigt bred i min musiksmak och drar mig alldrig ifårn att prova nya saker. Har studio och de som krävs för att göra en bra inspelning.

Hör gärna av dig

kevinvedin@gmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...