Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena!

Àr det nÄgon som har nÄgon aning om hur man kopplar en CDJ 100s till en laptop ?

SÄ att man kan köra mp3 frÄn laptopen i CDJ 100s ? vad behövs? Àr det möjligt ?

tacksam för svar

Annons
Postat
tjena!

Àr det nÄgon som har nÄgon aning om hur man kopplar en CDJ 100s till en laptop ?

SÄ att man kan köra mp3 frÄn laptopen i CDJ 100s ? vad behövs? Àr det möjligt ?

tacksam för svar

Hej...

Vad jag vet gÄr det inte att koppla in en CDJ 100s till en laptop för att styra Traktor, Serato m.m. i denna.

Tror den enklaste CDJ'n som klarar det Àr 400:an (CDJ-400)

LĂ€nk med info:

http://www.emusic.se/default.asp?do=&t...&info=14247

Sen finns ju Ă€ven CDJ-1000 och 2000. â˜ș

Mvh

Johan / WAGolfer

Postat

Hmmm, ja jag trodde heller inte det var möjligt med 100s.

Men jag Àr pÄ kreta just nu och ska jobba som DJ pÄ ett stÀlle i Platanias, och eftersom

jag inte hade med mig grejer utan snarare bara ramlade över det hÀr jobbet som verkade riktigt najs

sÄ ska jag fÄ anvÀnda deras grejer, vilket dÄ var en CDJ 100s

och snubben som Àgde den sa att " eller sÄ anvÀnder du den tillsammans med din laptop " och dÄ var jag bara

tvungen att frÄga för det lÀt konstigt.

Men okej, jag tror som dig jag ocksĂ„ â˜ș

Men om nĂ„n annan sĂ€ger sig veta motsatsen sĂ„ sĂ€g gĂ€rna till ! â˜ș

Postat

Du kan inte koppla den direkt till datorn men du kan ju anvÀnda den med tidskodade cd skivor för att styra traktor, virtual dj mm...

Postat

Tack för alla svar 🙂 TĂ€nker anvĂ€nda mig av CD hursomhellst, eftersom den inte lĂ€ser dvd heller. men det funkar ! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.