James Blansing Postat 13 april 2010 Dela Postat 13 april 2010 Ja mycket tyder på att det äntligen lanseras nya MacBook Pro modeller idag!http://store.apple.com/us Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 13 april 2010 Dela Postat 13 april 2010 Väntar med spänning 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
James Blansing Postat 13 april 2010 Trådstartare Dela Postat 13 april 2010 Väntar med spänning 🙂 Ja det sitter väl några miljoner köpsugna och väntar, hoppas det blir några schyssta uppgraderingar om det nu är MacBooks som kommer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 13 april 2010 Dela Postat 13 april 2010 Undrar om man får se en MacPro uppdatering också. Fast jag har ju precis beställt en Imac i7 till min flickvän och mig. Kör vidare på 2008 års MacPro i studion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 13 april 2010 Dela Postat 13 april 2010 Undrar om man får se en MacPro uppdatering också. Fast jag har ju precis beställt en Imac i7 till min flickvän och mig. Kör vidare på 2008 års MacPro i studion. Om man ska tro vad som sägs på ljugarbänken så kommer Mac Pro i Juni, samtidigt som som Apple släpper en ny 27" skärm. Och vi kanske har blivit förda bakom ljuset att tro det kommer en hexa. Det kanske blir t o m 8 core.. Nehalem EX. Fast det är ju svårt att tro... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 13 april 2010 Dela Postat 13 april 2010 (redigerat) Då var dom släppta i5 och i7 till dom större modellerna. Det ser ju lovande ut. Redigerat 13 april 2010 av Sonefors Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pme (oregistrerad) Postat 13 april 2010 Dela Postat 13 april 2010 Det trevligaste nyhet tycker jag var att det var bättre upplösning på skärmarna (15") men tyvärr inte på 13" där det verkligen skulle behövas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 13 april 2010 Dela Postat 13 april 2010 Det trevligaste nyhet tycker jag var att det var bättre upplösning på skärmarna (15") men tyvärr inte på 13" där det verkligen skulle behövas. Äh, det kommer nog snart. Tror det blir Core i3 i 13" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel Liljekvist Postat 16 april 2010 Dela Postat 16 april 2010 (redigerat) Äh, det kommer nog snart. Tror det blir Core i3 i 13" och när skulle dom uppgradera 13" tror du då? nästa vår? 🙂 EDIT: stavfel Redigerat 16 april 2010 av Joel Liljekvist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.