Troxy Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Hej jag söker trevlig hårdvara som har ett gäng reglage och rattar som kan skicka MIDI SysEx. Avser bla. att styra Alpha Juno 2, i brist på den exotiska PG-300. Lite googlande leder mig till bla. Doepfer och deras minimalistiska saker som Pocker Fader mm. Doepfers produkter verkar dock inte finnas till för den breda massan om man säger så... Tacksam för tips.
kirre777 Postat 14 mars 2010 Postat 14 mars 2010 Hej jag söker trevlig hårdvara som har ett gäng reglage och rattar som kan skicka MIDI SysEx.Avser bla. att styra Alpha Juno 2, i brist på den exotiska PG-300. Lite googlande leder mig till bla. Doepfer och deras minimalistiska saker som Pocker Fader mm. Doepfers produkter verkar dock inte finnas till för den breda massan om man säger så... Tacksam för tips. BCR2000 kanske.
Troxy Postat 16 mars 2010 Trådstartare Postat 16 mars 2010 Jag vill helst ha sliders också. Såg att JAM rear ut Novation Remote SL Zero som verkar kunna skicka System Exclusive. http://www.jam.se/produkt/MIDIkeyboards/A2...tal-ex!.jam
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.