Jump to content
Annons

Är min ena TAPCO S8 sprängd?


CarlRob

Recommended Posts

Inleder med att säga att jag har felsökt problemet med att byta ut både ljudkort, mixer och kablar. Det enda som finns kvar är högtalaren - som:

Tillskillnad från den andra högtalaren som låter bra, har en relativt låg volym, där basen inte skär genom. Den låter superdistad ju högre den blir, det brusar lite smått och låter allmänt distortad. Det låter "trasigt" helt enkelt. Ett annat tecken är att högtalaren blir lite varmare än den andra som fungerar bra.

Att den helt enkelt är trasig vore ju egentligen ganska solklart, om det inte vore att problemet uppstod från ingenstans. Har inte spelat på hög volym eller annat. Kan det vara så att TAPCO S8 är en riktigt sunkig modell som går sönder på det här sättet? Isåfall vill jag varna alla för att inte köpa dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Isåfall vill jag varna alla för att inte köpa dom.

mmm så många gyllene ord, så lite plats i signaturen.... 😑

vi kan nog konstatera att den som sagt är trasig även om du inte misshandlat den

det är sånt som händer

finns garanti kvar?

om inte kan det vara ett enkelt fel att åtgärda om du har nån som kan elektronik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...