AmandaRoman Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Hej alla smarta! =) jag är inne på min tredje(!) dator och försöker få igång cubase och mitt yamaha audiogram 6 ljudkort. Nu fungerara allt (wihooo) äntligen men. Det är typ i sek latensy!!!! Vet ni hur man fixar det? Tack på förhand.
Gilbert Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Hej alla smarta! =) jag är inne på min tredje(!) dator och försöker få igång cubase och mitt yamaha audiogram 6 ljudkort. Nu fungerara allt (wihooo) äntligen men. Det är typ i sek latensy!!!! Vet ni hur man fixar det? Tack på förhand. Välj rätt drivrutin (ASIO ”Yamaha”) i din DAW.
stegrarn Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Har för mig att det inte hänger med dedikerade drivisar till Audiogram, konstigt nog. Pröva att ladda ner drivrutin härifrån och kolla om det blir bättre: http://www.yamahasynth.com/downloads/drive.../audiogram/all/
AmandaRoman Postat 3 mars 2010 Trådstartare Postat 3 mars 2010 Schysst! tack för svaren! ska ladda ner ikväll..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.