harju (oregistrerad) Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Jag måste ha kommit åt någon rackarns knapp där jag stängt av snabbkommandona för zoom in och zoom out ute i timeline'n. (R och T) Har ni koll på hur man aktiverar det igen? Jag lyckas inte hitta det.
chrisB Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 (redigerat) den lilla A-Z knappen upp till vänster i Edit läge Redigerat 16 februari 2010 av chrisB
harju (oregistrerad) Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 chrisB sa: den lilla A-Z knappen upp till vänster i Edit läge Jag glömde dock säga att jag sitter i Pro Tools LE 8.0.3. Jag vet att den knappen finns i tidigare utgåvor, eller om det bara är i HD? Osäker, men i mitt interface hittar jag inte den symbolen.
maart (oregistrerad) Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 harju sa: Jag glömde dock säga att jag sitter i Pro Tools LE 8.0.3. Jag vet att den knappen finns i tidigare utgåvor, eller om det bara är i HD? Osäker, men i mitt interface hittar jag inte den symbolen. Är du säker..?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.