Jump to content
Annons

Grammy Awards - 2010 - Kanal 9


KillwithSkill

Recommended Posts

Grammy Awards 2010

En av världens största musikgalor går av stapeln för 52:a gången. Galan sänds direkt från Staples center i Los Angeles. Leder nomineringsligan gör Beyoncé med tio möjliga grammys. Kampen om årets album står mellan Beyoncé, Taylor Swift, Black Eyed Peas, Lady GaGa och Dave Matthews Band.

Medverkande: Beyoncé, Taylor Swift, Black Eyed Peas, Lady GaGa, Dave Matthews Band

http://www.grammy.com/

Då får man se om Red One kammar hem nåt då?! 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)
Grammy Awards 2010

En av världens största musikgalor går av stapeln för 52:a gången. Galan sänds direkt från Staples center i Los Angeles. Leder nomineringsligan gör Beyoncé med tio möjliga grammys. Kampen om årets album står mellan Beyoncé, Taylor Swift, Black Eyed Peas, Lady GaGa och Dave Matthews Band.

Medverkande: Beyoncé, Taylor Swift, Black Eyed Peas, Lady GaGa, Dave Matthews Band

http://www.grammy.com/

Då får man se om Red One kammar hem nåt då?! 😛

Gäääääsp vilka tråkiga artister. Lika spännande som svenska grammisgalan. 😆 Branschens eget sätt att hylla sig själv och försöka kränga än mer. Tur att det inte är detsamma med litteratur. Då skulle Harlequinböckerna vinna massor av priser. Lägg ned skiten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäääääsp vilka tråkiga artister. Lika spännande som svenska grammisgalan. 😆 Branschens eget sätt att hylla sig själv och försöka kränga än mer. Tur att det inte är detsamma med litteratur. Då skulle Harlequinböckerna vinna massor av priser. Lägg ned skiten.

Hehe ja det är ju inte direkt svårt att ge fan i att glo på det! 😛

Ville bara påminna för den som vill se det! Ni som inte vill... ? Ja jag skiter i vilket! Jag ska dricka öl och slöglo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe ja det är ju inte direkt svårt att ge fan i att glo på det! 😆

Ville bara påminna för den som vill se det! Ni som inte vill... ? Ja jag skiter i vilket! Jag ska dricka öl och slöglo!

+1...bra svar!

Aja nu börjar fanskapet! Fridens!

Redigerat av soulistic
Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt att Nadir (redone) vann en grammy.

Var med när det begav sig för honom. Jobbade på musikaffären han handlade sina första prylar.

Kom ihåg att jag spelat in gura hos honom också.

Otrolig driven och kreativ snubbe kommer jag ihåg.

Grattis till honom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...