Myrli Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Hej vad ska man ha för ljud kort till en bÀrbardator om man vill göra musik? Skulle behöva ett med midi port in. Men jag vet inte vad som Àr bra. //Anders
VacUm Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Gjorde nyligen en inspelning med ett Digi002 och en powerbook. Funkade kalas.
Gustav & co Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 M-boxen Àr ju billig, vill man lÀgga lite mer "deg" sÄ kommer (eller har redan kommit) MOTU Traveler med en trevlig makapÀr! fast motu+win32=dissharmoni
Elton Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 om du vill ha billigt sÄ kankse ett M-audio Audiophile USB skulle kunna vara nÄgot?
Vallhagen Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 Jag har ett sÄnt Audiophile USB. Har ju inte mycket att jÀmföra med, men det funkar bra. WDM-drivrutinerna fÄr jag dock inte igÄng (men det gör ju inte sÄ mycket efterssom ASIO funkar). Var det nÄn som fick bra koll pÄ Behringers B-control annars? /Bengan
Esa Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 Gjorde nyligen en inspelning med ett Digi002 och en powerbook. Funkade kalas. đđ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.