peppemannen Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Som rubriken lyder, hur spelar jag in sådant som jag spelar i tex winamp eller liknande? Utan att behöva gå via en ingång på kortet... Kortet är ett Juli@. Tack på förhand!
Backspin Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Prova detta program funkar bra. Har också Juli@ http://www.applian.com/replay-music/
peppemannen Postat 19 januari 2010 Trådstartare Postat 19 januari 2010 Tack för tipset! Ska genast prova.
CHAE Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 (redigerat) Hej! Har också Juli@ och jag gjorde såhär: Gå till ESI-ikonen -> DirektWire i menyn-> ReWire:a från MME 1 och 2 till ASIO IN (1 och 2 då'rå). Klicka i "OFF" under MME-staplen. Då funkade det hos mig iaf 😛 /CHAE EDIT: Såg Backspin's svar nu så mitt förslag kanske är en fet omväg 😛 EDIT 2: Fixade till luddiga förklaringar, smällde upp en bild samt vart glad över att jag faktiskt inte är den ända människan i världen som har ett Juli@-kort. Redigerat 19 januari 2010 av CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.