Jump to content
Annons

får inte med alla spår

Recommended Posts

FenderGuitarFantast (oregistrerad)
Postat

Tjo, jag har ett problem men Cubase SX3, för när jag gör Audio Mixdown så kommer bara vissa spår med sen på mp3 filen....efter typ 20 försök så kanske jag har hela låten med.

Jag tycker det låter som att det är något man kanske har markerat fel eller a...någon som vet?

/Emil

Annons
Postat
Tjo, jag har ett problem men Cubase SX3, för när jag gör Audio Mixdown så kommer bara vissa spår med sen på mp3 filen....efter typ 20 försök så kanske jag har hela låten med.

Jag tycker det låter som att det är något man kanske har markerat fel eller a...någon som vet?

/Emil

Det känns som det har varit en del liknande trådar uppe på senare tid.

I går råkade jag faktiskt ut för att ett spår inte "kom med" när jag gjorde en export.

Det visade sig att spåret stod inspelningsklart. Detta är tydligen en grej att se upp med

förutom: locatrarna, solo och mute.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.