Entombed Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 Är mycket sugen på att inhandla Amplitude Fender, men innan jag klickar på köp-knappen skulle jag vilja veta om Amplitube Fender funkar ihop med en Presonus FP10? Om någon upplyst man eller kvinna kan svara på det vore jag enormt tacksam!
DieHard (oregistrerad) Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 Det är klart den gör det. Det spelar ingen som helst roll vilken preamp man använder. Enda skillnaden är ju ljudresultatet av vad man använder så bara slå till.
Entombed Postat 13 december 2009 Trådstartare Postat 13 december 2009 Det är klart den gör det. Det spelar ingen som helst roll vilken preamp man använder. Enda skillnaden är ju ljudresultatet av vad man använder så bara slå till. Utmärkt! Tack så mycket för svaret, det var snabba ryck!
ONSatan Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Utmärkt! Tack så mycket för svaret, det var snabba ryck! OM inte för sent, det finns en demo att ladda ner (10 dagars fullversion) Cheers!
Entombed Postat 14 december 2009 Trådstartare Postat 14 december 2009 OM inte för sent, det finns en demo att ladda ner (10 dagars fullversion) Cheers! Tack för tipset, den ska jag ladda ner innan jag köper!
Entombed Postat 16 december 2009 Trådstartare Postat 16 december 2009 Har laddat hem demon och provat det lite snabbt. Måste säga att det verkar väldigt lovande! Som jag har förstått det kan man köra det ut genom en stärkare vid livespelning också, eller har jag fattat fel?
hegobald Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Du kan ju alltid koppla datorns ljudkort till PA-anläggningen.... Eller hur menar du? Har laddat hem demon och provat det lite snabbt. Måste säga att det verkar väldigt lovande! Som jag har förstått det kan man köra det ut genom en stärkare vid livespelning också, eller har jag fattat fel?
Entombed Postat 16 december 2009 Trådstartare Postat 16 december 2009 (redigerat) Du kan ju alltid koppla datorns ljudkort till PA-anläggningen.... Eller hur menar du? Jag uppfattade det som att man kan köra via datorn och sen ut genom en gitarrstärkare, men har dock ingen aning om eller hur det skulle funka. Så du har antagligen helt rätt i att man får köra det genom ett PA i så fall. Det låter rimligt. Redigerat 16 december 2009 av Entombed
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.