brille Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Fick precis hem min BCD 3000 med Traktor LE. Förstår dock inte hur fasen man ska konfigurera kontrollen med datorn. (Använder en Mac) Need help fast! //Oskar 😮
brille Postat 1 december 2009 Trådstartare Postat 1 december 2009 Jag har nu fått ljud i lurarna. Men jag får inte ljud i högtalarna. Måste man koppla in högtalarsladdarna i Behringer-lådan? Kan man inte köra ljudet från datorn direkt?
brille Postat 1 december 2009 Trådstartare Postat 1 december 2009 (redigerat) VA fan. Pluggade in vänstra och högra högtalarna i baksidan av lådjäveln. Nu låter de iallafall. Dock så har jag en baslåda som jag inte kan koppla in där bak, på grund av att "hålen" är redan upptagna av L - R högtalarna. Sedan så hör jag bara i vänstra hörsnäckan när jag lyssnar i hörlurarna?! HJÄLP! 😑 Redigerat 1 december 2009 av brille
stratsvante Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 Efter som att du använder berhingern som interface (ljudkort) så bör du nog plugga in högtalarna i lådan. Du kan nog använda så du kör ljud från datorn om du går in på systeminställningar / ljud och sen på ljud ut välja inbygd ljud ut, men då kan du nog inte använda hörlurarna i behringer burken.
brille Postat 1 december 2009 Trådstartare Postat 1 december 2009 (redigerat) Efter som att du använder berhingern som interface (ljudkort) så bör du nog plugga in högtalarna i lådan. Du kan nog använda så du kör ljud från datorn om du går in på systeminställningar / ljud och sen på ljud ut välja inbygd ljud ut, men då kan du nog inte använda hörlurarna i behringer burken. Okej, tack. Ja, det är så jag har gjort nu... Fan vad jag är lack på den här jävla Behringer-lådan. Redigerat 1 december 2009 av brille
brille Postat 1 december 2009 Trådstartare Postat 1 december 2009 Så man kan inte koppla in ett par vanliga datorhögtalare till den? :S ( de med grön ände på sladden) + subwoofer
stratsvante Postat 1 december 2009 Postat 1 december 2009 jovisst kan du de, skaffa rätt adapter bara.
brille Postat 1 december 2009 Trådstartare Postat 1 december 2009 jovisst kan du de, skaffa rätt adapter bara. Ah fan 🙂!! Fan vad gutt 😄!!!! Du har räddat min kväll! Tack så mycket! 😄
brille Postat 1 december 2009 Trådstartare Postat 1 december 2009 (redigerat) Med en sådan kabel är'e bara att sticka in en "gröning", så fungerar baslåda, och båda högtalarna 😄? + hörlurar i mixern Redigerat 1 december 2009 av brille
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.