ardic Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 (redigerat) Köpte just detta underbara paket till min Mac via s.k download licens vilket gjorde att det hela (licens + nyckel) landade på totalt 1400:-!! Kan tillägga att billigast jag hittat i butik är Jams 2400:-! För er som letar efter grymma softsyntar med skönt riv i rekomenderas dessa varmt! Egentligen helt onödig post, ville bara dela med mig av min glädje inför detta klipp! 😄 // J Redigerat 30 oktober 2009 av ardic
Larsson Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Tehraks sa: Finns det någon ljud-demo man kan lyssna på? ja detta är byggt på korg legacy mestadels..kanske inte så represetativt.. men alltid något! 😕 http://www.speedyshare.com/610364871.html
ardic Postat 31 oktober 2009 Trådstartare Postat 31 oktober 2009 http://www.korg.co.uk/products/software_co...yanalog2007.asp På Korgs produktsida finns ett gäng audiodemos! Kika även in tuben på: // J
hegobald Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 Var köpte du den nånstans? Är väldigt sugen själv då jag saknar min gamla (brusiga) MonoPoly 🙁 . Går det att köra den i standalone mode utan VST host förresten?
ardic Postat 31 oktober 2009 Trådstartare Postat 31 oktober 2009 (redigerat) hegobald sa: Var köpte du den nånstans? Är väldigt sugen själv då jag saknar min gamla (brusiga) MonoPoly 😄 . Går det att köra den i standalone mode utan VST host förresten? Köpte på Downloadlicens på jrrshop.com och en usbnyckel på 4sounds. Japp går att köra i Standalone! 🙁 Redigerat 31 oktober 2009 av ardic
tordA Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 (redigerat) edit ! Redigerat 1 november 2009 av tordA
mirazelda Postat 12 november 2009 Postat 12 november 2009 ardic sa: Köpte på Downloadlicens på jrrshop.com och en usbnyckel på 4sounds. Japp går att köra i Standalone! 😎 Förlåt en kanske dum fråga..men vad är det för USB-nyckel man måste köpa? Mvh/Mz
ardic Postat 12 november 2009 Trådstartare Postat 12 november 2009 Det är Steinbergs USB nyckel. Går att köpa i vilken musikbutik som helst...MEN! De har just uppdaterat det och skippat usbnyckeln så nu behöver du bara en serial/repsonskod! // J
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.