prototyp Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Vilket rekomenderar du? mbox lockar mycket eftersom det är ett bra märke och man får med protools LE! Är LE versionen OK? Men tycker konnekt 6 ochså ser bra ut.. skönt med separat volym för monitorerna. Men säg vilket just du hade valt! Mvh douglas
DieHard (oregistrerad) Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Det beror ju på vilka behov man har. Om du vill köra med PT så är svaret givet. Nackdelen med PT LE är att den saknar delaykompensation och du får med en del pluggar. Själv har jag en konnekt6. Nackdelen med den som jag har upptäckt nyligen när jag uppgraderade till Superior2 är att den senaste uppdateringen inte funkar med SD2. Det går inte att bounca och fick gå tillbaka till tidigare drivisar. Men visst i övrigt ett bra kort och bra ljud och sen är hi-z input på den. Det verkar det inte vara på mboxen.
DieHard (oregistrerad) Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 När det gäller konnekt så tycker jag att det är det bästa du kan hitta i den prisklassen. Kan läsa lite mer om den här: http://www.soundonsound.com/sos/oct08/arti...topkonnekt6.htm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.