AVALON_GUNNARS (oregistrerad) Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 Använder nu M-audio 2496 och ett mixerbord för att höja insignal på bas och gitarr och även en separat Di box (Behringer) som jag inte tycker gör någon skillnad alls. kanske mer brus?. Hade velat haft ett externt ljudkort med allt inbyggt gain, uttag för hörlurar ingångar för instrument och sång. Har tittat på Line 6 Ux2 men jag vet inte Vad ska jag välja i ljudkortsdjungeln får kosta runt 2000 - 2500:-
Pesek Postat 17 augusti 2009 Postat 17 augusti 2009 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=304340 Du hittar nog inget mer prisvärt såvida du inte vill kompensera fler in/ut gångar med lite sämre kvalité på preamps.
AVALON_GUNNARS (oregistrerad) Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Ja den ser intressant ut , men Hittade inga drivutiner för vista/64 Finns det Funderar även att Uppgradera Hörlurarna från Sennheiser HD 201 till AKG k701 orkar hörlursutgången driva dom?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.