Promille Postat 29 juli 2009 Postat 29 juli 2009 hur gör man för att höra tex trummorna samtidigt som man håller på i midi editern?
Promille Postat 29 juli 2009 Trådstartare Postat 29 juli 2009 klicka på högtalarknappen "Monitor" provade de men de funkar ändå inte..har jag missat nå mera?för du menade väl monitor i midi editorn?
tordA Postat 30 juli 2009 Postat 30 juli 2009 har du markerat under "inställningar" in & ut...? vilken VST använder du ? (du måste koppla ett "ljud" för att höra något...)
Promille Postat 30 juli 2009 Trådstartare Postat 30 juli 2009 har du markerat under "inställningar" in & ut...?vilken VST använder du ? (du måste koppla ett "ljud" för att höra något...) vart ändrar man in och ut? jo jag har kopplat en vst
Promille Postat 11 augusti 2009 Trådstartare Postat 11 augusti 2009 de hjälpte inte kan du förklara mer
Analog å snarkade Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Options --> Enable inline Midi editing (Hotkey: G) Utöver det ska du ha : Midi channel --> All Send MIDI input thru to MIDI output (de två raderna ovanför hittar du direkt till vänster om ikonen du väljer instrument med) Funkar för mig...om det var vad du var ute efter dvs...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.